ojonpu
暱稱: - `Yεε。♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
用我愛人既歌名串連出...
硬係KEEP吾到連續幾日...
sucker
咩料-3-
心情令令*v*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 426
留言總數: 1801
今日人氣: 62
累積人氣: 11113
站內搜尋
每月文章
2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


Y0MaN 分類: 未分類

y0MaN-----My哥aa''((((佢吾記得左-^-''打死佢aa

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

岩岩睇今日獅子座既運-v-(((太迷信了-v-

今日金錢運爆哂燈b0((((((幹嗎我咁信呢d架,,,

哈哈,,佢叫我買d野讚下自己-v-

當然,,好準,,因為我今日去買衫呢...

尋日趕工畫好幅設計圖-v-''

e家改少少就見得人喇,,,,

睇左m0卜有新自拍,,令令,,係到十卜下~~

e家好少見垃圾桶人0n囉,,

尋日唸住上瑪奇-3-陪一暗一''

點知我就是忘記了-3-''((((((大頭蝦左

等等1點出去圖書館+sch00l練舞,,

又練多2粒半鐘-3-我應該係到訓教架喇..........

ps:仲未清功課

,得返3日罷了030唯有比心機喇,,,(((((膠子都要+油aa''

發呆中,,,s0s,,,wh0 can help mE???

 






訪客留言 (返回 ojonpu 的日誌)


ViCkY212 於 2009-04-17 11:27 AM 發表:
笨頤館正!_!
我總味做功課._.
點算呀`唔想做v_v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

xD'呢個係笨q改的,,,,
我都未做哂功課aa''唸住聽日先算,,,
你比心機做喇~
Posted at 2009-04-17 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ojonpu 的日誌 ]