ojonpu
暱稱: - `Yεε。♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
用我愛人既歌名串連出...
硬係KEEP吾到連續幾日...
sucker
咩料-3-
心情令令*v*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 426
留言總數: 1801
今日人氣: 30
累積人氣: 11081
站內搜尋
每月文章
2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


喔喔 分類: 未分類

好像q00za的人都很少打卜哩-3-

得我同紫係日日都打.....

岩岩學完長笛,,超成功!

終於吹到首考試歌喇~~~~

跟住同刁刁買旗,.我比左2蚊''

佢比3個貼貼我w0'

返到屋企食早餐''

好少人0n.

6點同oj返去玩,,想玩xbox360+will哩...

叔叔尋晚去左西班牙玩哩<<<<<<期待手信

oj話叔叔買袋比佢,,h0w about me???<<<不要食的

佢成日去旅行,成日都買食的給我-333333-''

食完就無><(((上次日本個d什麼東東很棒''

***********************************************************

真係無人cm的說..

尋晚打左幾千字,,不停閙我班的男

我在信如msn到狂閙佢地.....''不停..

炸左佢msn..

佢仲被我嚇到要0ff''><

恨....






訪客留言 (返回 ojonpu 的日誌)


benjaminfu 於 2009-05-16 09:20 PM 發表:
CMCMCMMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝cm啊
 
Posted at 2009-05-18 06:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lam_purple 於 2009-05-16 01:22 PM 發表:
哈哈`食既都好..
只要有手信就得架啦x]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=v=食左無紀念丫嗎..
不過肯定會有手信既,,次次都有架啦
Posted at 2009-05-18 06:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ojonpu 的日誌 ]