ojonpu
暱稱: - `Yεε。♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
用我愛人既歌名串連出...
硬係KEEP吾到連續幾日...
sucker
咩料-3-
心情令令*v*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 426
留言總數: 1801
今日人氣: 37
累積人氣: 11019
站內搜尋
每月文章
2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


離家出走 分類: 未分類

家長日,,等左好耐..

吾錯..比老師讚

仲有獎學金拎TIM

之後同琪食飯

食食下佢媽咪叫我去佢個到住幾日

我打比呀BA問,佢比W0

之後執衫就走去屋企人住幾日

聽日買完書SWIM

星期六長笛.星期日又SWIM

星期一生日會又要SWIM

開學個時我會變左黑炭頭..

好啦,吾傾-3-

病人要休息<<<雖然算係病好左






訪客留言 (返回 ojonpu 的日誌)


lam_purple 於 2009-07-10 01:10 PM 發表:
獎學金-口-!!
好叻女_ 我乜獎都無xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -V-
Posted at 2009-07-10 10:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chan22003 於 2009-07-09 06:14 PM 發表:
Cm
有獎學金咁好
係唔係音樂?
恭喜哂
病好左未??
未就多D休息la^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係也,病好左好多.多謝關心
 
Posted at 2009-07-10 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki_cheng 於 2009-07-09 01:24 PM 發表:
@@ 咩獎學金黎架????
你就好啦...
可以去田屋企幾日...
我係屋企就黎悶到發毛.... =.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -0-''悶呀?星期一之後搵你出街丫
Posted at 2009-07-10 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ojonpu 的日誌 ]