ojonpu
暱稱: - `Yεε。♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
用我愛人既歌名串連出...
硬係KEEP吾到連續幾日...
sucker
咩料-3-
心情令令*v*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 426
留言總數: 1801
今日人氣: 2
累積人氣: 11157
站內搜尋
每月文章
2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


公會團啊又 分類: 未分類

今日公會團..

10點45分去左book場- -無場.頂頂頂

之後去m記等左5個字班友仔先黎..

神啦,oj啦,庫啦,lemon+埋我5條友..

傾左n耐....同班網友第2次見~

我地3條友叫左咖啡飲..

庫真係慘.咩都吾食得.

之後本來話去粉嶺..庫就話行路去..

我地咪跟後面囉..

行行下經過清河村食野..去ok食野..

第一次食lunch咁咩- -

跟住lemon提議去佢屋企.

我地咪跟去囉.

係到打麻雀玩wii玩xbox攰到[死

lemon呀媽打牌超勁,狂教我-v-''

神就衰啦.一次都無食過....鬼叫佢上個禮拜先學xD

原來神,lemon都係吾識游水.終於有人倍啦~~~~~

我狂玩佢個兩隻狗.

芝芝同啊b.超可愛=v=

最愛芝芝~~~~太乖女啦~~~~~

走人個時搭小巴,,,黎個時搭的士....

搭咩都lemon請.同上次一樣

太好人xD

~完~

ps:這個公會團好玩過上次..不過啊南,2黑同暗都無黎

因為暗打機打到要打鐵打...所以2黑呢個老公(暗的老公)都吾黎啦<<<bl啊

呀南因為住南丫島,同埋佢倍朗...

 






訪客留言 (返回 ojonpu 的日誌)


chan22003 於 2009-08-19 07:09 PM 發表:
Cmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝啦
Posted at 2009-08-20 11:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ts02734574 於 2009-08-19 06:35 PM 發表:
我呀媽牌神黎架喇`
我唔識游水好好咩=______=''...
下次黎俾隻最得意既你玩啦xd`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 邊隻最得意先?
你啊媽係超神xD仲勁過n神
吾識游水咪有人倍我吾識游囉.好好架
Posted at 2009-08-20 11:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ojonpu 的日誌 ]