ojonpu
暱稱: - `Yεε。♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
用我愛人既歌名串連出...
硬係KEEP吾到連續幾日...
sucker
咩料-3-
心情令令*v*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 426
留言總數: 1801
今日人氣: 47
累積人氣: 11202
站內搜尋
每月文章
2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


=v= 分類: 未分類

IS功課S0S!!吾識/3\

*************************

那個.聽日P.E想死

文SIR聽日去跳海啊.我都想跳/3\

可惜我吾識游水...

今日LUNCH係街市係-3-

無啦啦火警鐘響

嘈爆\口/

之後班F.1係到狂撞我地張枱

鄭大導閙佢地.S0  GD!!

食完唸住搭笠/3\想死

等左N耐4架笠都吾識上黎..

全部都係G

所以我地決定吾搭\口/

 

PS:

狂HEA

BABA想轉高清-3-岩岩試左部機頂盒/3\

唸住搬左屋先整- -''

 






訪客留言 (返回 ojonpu 的日誌)


nicola_710 於 2009-10-13 10:05 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-10-13 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suki_cheng 於 2009-10-13 09:45 PM 發表:
我都想去跳海呀 xDDDDD
應該幾好玩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 一定好玩.
Posted at 2009-10-13 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chun0327 於 2009-10-13 08:18 PM 發表:
跳海 -.-
番唔到黎你就byebye咯`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 = =你吾想玩咩?
Posted at 2009-10-13 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



benjaminfu 於 2009-10-13 07:44 PM 發表:
cM=]
我好想P.E
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 如果p.e吾洗換衫我就鐘意.
我地要同3班人逼/3\
Posted at 2009-10-13 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ojonpu 的日誌 ]