ojonpu
暱稱: - `Yεε。♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
用我愛人既歌名串連出...
硬係KEEP吾到連續幾日...
sucker
咩料-3-
心情令令*v*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 426
留言總數: 1801
今日人氣: 173
累積人氣: 11517
站內搜尋
每月文章
2010 年 6 月 15 日  星期二   晴天


hEA 分類: 未分類

呢兩日既科都吾洗點溫.V.今日普通話同英文LISTENING幾易

溫書時間係訓覺+幫薯茸GIGI畫畫.V.

放學閃去分堂.3.同天影傾電話

本身開頭玩蠱惑骰我狂輸

但食完飯之後狂WIN.V.

WIN到轉GAME.哇卡卡

玩大富翁.V.又WIN兩次<3

玩牛頭輸左一次.3.無WIN過.0叔太強大

玩最後個隻GAME.悶=3=閃人

幫ANTI還書返歸.V.

聽日過節哇~~

JBJBJB仲有4日咋...仲有4日就出MV啦

奸笑ING 






訪客留言 (返回 ojonpu 的日誌)


suki_cheng 於 2010-06-15 09:08 PM 發表:
玩GAME玩到我勁想訓 -V-
你玩2日先贏3局 - -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Wing_1212 於 2010-06-15 08:28 PM 發表:
CM;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



benjaminfu 於 2010-06-15 08:22 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kwan0140 於 2010-06-15 08:14 PM 發表:
又JB=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ViCkY212 於 2010-06-15 07:03 PM 發表:
ENG LIS我聽唔到佢UP乜-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=口=''我只係覺得佢播得好鬼大聲.嚇死我.
把聲又尖
Posted at 2010-06-15 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



andydydy 於 2010-06-15 06:43 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ojonpu 的日誌 ]