ojonpu
暱稱: - `Yεε。♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
用我愛人既歌名串連出...
硬係KEEP吾到連續幾日...
sucker
咩料-3-
心情令令*v*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 426
留言總數: 1801
今日人氣: 106
累積人氣: 11261
站內搜尋
每月文章
2010 年 9 月 19 日  星期日   晴天


依舊 分類: 未分類

好頹好頹阿ORZ

勁早起身.喉嚨吾太舒服.

食藥030

好多病呢.快D好返阿你地班友!

睇哂成場VMA.痴線

90幾分鐘.睇左爆耐...''

不過JB表演係中間>3<

GAGA換左3次衫.強大-0-

做左兩份功課.雙週記寫左D好白痴既野囉

仲差MATHS味做.唸緊做吾做定GB好-3-好煩

睇NU ABO睇到癲左

睇左MERLIN第2集.

SUTIE LIFE~仲有MELISSA AND JOEY

仲有NIKITA 第2集

超多劇<3

**************************

原來如此






訪客留言 (返回 ojonpu 的日誌)


lam_purple 於 2010-09-20 04:18 PM 發表:
y0.我都病左xdd*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

BABII TAKE CARE啦-0-''
我地兩個同病相憐v3v
Posted at 2010-09-20 06:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



benjaminfu 於 2010-09-19 10:30 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Wing_1212 於 2010-09-19 09:38 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ViCkY212 於 2010-09-19 09:07 PM 發表:
又係jb=-=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

jjjb yeah
Posted at 2010-09-20 06:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwan0140 於 2010-09-19 08:37 PM 發表:
LADY GAGA件牛肉衫- -XD
都話ke$ha最好;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

jb 係the best new artist win左ke$ha囉
Posted at 2010-09-20 06:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



potatowing 於 2010-09-19 06:36 PM 發表:
NaNaNaNaNaNaNa...
NaNaNa...
NaNaNaNaNaNaNaNaNa...
NU ABO*
This is what we do because we love f(x)

But I love SNSD!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾準再洗我腦!
Posted at 2010-09-19 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



andydydy 於 2010-09-19 06:21 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 ojonpu 的日誌 ]