last 3 days.
今日要做乖乖女清功課/3\
勁吾情願.我想訓多陣
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
味完成功課list:
1.gammer in use((嘔血
2.中文隨筆(k.o了改正
3.lang arts((吾想做
4.is作業((我癲喇
5.咩屎sup(食屎啦
6.國民((吾q鬼做.麻q煩
<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>
原來我唸住去買個部同小林林一樣orz
算-3-都吾多見面
發覺自己咩屎差到爆-口-
計錢計少左.v.
再多多200就k.o了=v=
PS:
話說有無人可以同我講lang arts幾時交哇??
今日又發左個怪夢-口-''
係個基地到狂殺人-口-orz
肯定係我生化危機上腦-3-'
狂殺喪屍y0y0
突然好想同啊哥pk.3.
睇下邊個win都好- -佢出d招勁9囉咩事
叫我吾好出招咁9- -自己仲9\3/
|