收到風.
一早預料到了。
沒有特別影響心情.只是在反思罷了。
幸好。
lunch的時候開心返好多.
很久沒有像這樣了。
但是食那個卷卷真係飽屎我=3=
剛食完這個D!NNER..
我明天沒胃口食了- -''
看到食物想嘔-口-飽到屎左
*******************
就是麻-3-
呢幾堂主要都係溫書啦.
突然覺得自己認真左n倍.
我吾知點解溫習班勁認真溫書?!
是我乖了還是緊張了??
但我而家對國民+科學都幾熟.
英文堂就是想死死死.
突然想到改什麼英文名好了xD
很深的意思
猜猜吧Xd
就是一直看那些字典..
原來好多古歐人既名都超怪xD
實在睇吾清楚黑板既野-3-
真係要接受現實---配眼鏡啦你!!
ps:
2f既人默書努力.
全級既人測驗也要努力!!
今晚要努力!!!
很辛苦把locker所有書一次過拎返屋企溫..
要命-口-
|