IS功課S0S!!吾識/3\
*************************
那個.聽日P.E想死
文SIR聽日去跳海啊.我都想跳/3\
可惜我吾識游水...
今日LUNCH係街市係-3-
無啦啦火警鐘響
嘈爆\口/
之後班F.1係到狂撞我地張枱
鄭大導閙佢地.S0 GD!!
食完唸住搭笠/3\想死
等左N耐4架笠都吾識上黎..
全部都係G
所以我地決定吾搭\口/
PS:
狂HEA
BABA想轉高清-3-岩岩試左部機頂盒/3\
唸住搬左屋先整- -''