ojonpu
暱稱: - `Yεε。♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
用我愛人既歌名串連出...
硬係KEEP吾到連續幾日...
sucker
咩料-3-
心情令令*v*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 426
留言總數: 1801
今日人氣: 33
累積人氣: 10833
站內搜尋
每月文章
2009 年 8 月 9 日  星期日   晴天


2009-08-09 分類: 未分類

突然想起超級巨聲那個女孩.

唱的那首歌---如果我是個男孩

歌詞我喜歡那兩句:

面對著喜歡的人我會說出來。

晚點回家沒人責怪  因為我是個男孩。

嘻-v-''

*********************************************

呢兩人係oj到玩..去左練笛...

吾夠氣啊!!!係cons屋企練啦

夾埋琴....

夾得吾錯- -我吹得差姐xDDDDDDDDDDDDDD

幹嗎沒啥人看我跟oj的合奏-3-''

不過奇幻都好多人睇.只不過post係q00za沒人看

(痛哭...

落角畫圈圈....

今晚吾知巨聲又有咩好歌聽呢??

對那個新的4葉草提不起興趣xD s0rrr

買左本新日記.

希望可以keep住寫..

我自認是個喜歡半途而廢的人.

啊哈~