突然想起超級巨聲那個女孩.
唱的那首歌---如果我是個男孩
歌詞我喜歡那兩句:
面對著喜歡的人我會說出來。
晚點回家沒人責怪 因為我是個男孩。
嘻-v-''
*********************************************
呢兩人係oj到玩..去左練笛...
吾夠氣啊!!!係cons屋企練啦
夾埋琴....
夾得吾錯- -我吹得差姐xDDDDDDDDDDDDDD
幹嗎沒啥人看我跟oj的合奏-3-''
不過奇幻都好多人睇.只不過post係q00za沒人看
(痛哭...
落角畫圈圈....
今晚吾知巨聲又有咩好歌聽呢??
對那個新的4葉草提不起興趣xD s0rrr
買左本新日記.
希望可以keep住寫..
我自認是個喜歡半途而廢的人.
啊哈~
|