我利用了愛因斯坦既金句黎串老師xDDDDD''
以下落黎,,,,出場喇!登登登登!!!
1.情境:在課室入面,,,你係到發白日夢,,,,跟住老師行埋黎
老師:吾比發白日夢呀!讀好D書啦
跟住你就要答:老師,愛因斯坦話想像力比知識更重要。因為知識是有限的,而想像力卻包含了整個宇宙,刺激進步,促成進化。所以發白日夢比讀書重要!
2.如果老師問你:你大個想做D咩?
跟住你答:我從不去想未來。因為它來得已經夠快的了。
原文:I never think of the future. It comes soon enough.
我地英文中學就用英文答佢
點到佢吾服呀?!用埋英文
3.當老師問你問題,你吾識答,,,
老師話:你有無常識架?!
你答:愛因斯坦話常識就是人到十八歲為止所累積的各種偏見。
原文:Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen
4.老師問:你最鐘意邊個老師呀?
你答:我認為對於一切情況,只有"熱愛"才是最好的老師。((((來自愛因斯坦
5.老師話:呢個係現實既世界!無得你吾接受!你吾讀書就無份好工做枚喇!
我答:真實只是一種幻覺,儘管是一種揮之不去的幻覺。
6.你問:老師你幾碎呀?
老師:你咁好奇做咩姐?-3-
你答:好奇心的存在,自有它的道理。
((((來自愛因斯坦)))))
7.
老師:你呢d數都吾識計你吾好做人喇!!!!
我答:不是每件可以算數的事都可以計算,不是每件可以計算的事都可以算數。
(((自己都吾明xD 係到扮大牌
8.老師:你仲吾讀多D書?!
我答:書讀得太多,而腦筋用得太少的人,都會落入懶得思考的習慣。
9.老師:你仲吾讀書,你無幾多時間架咋!
我答:時間存在的惟一理由是,如此才不會所有事情同時發生。xD
10.老師:你咁都吾識計呢條數?
我答:愛因斯坦話我承認自己的結論有九十九次是錯誤的。咁我計錯有咩奇怪呢?比我錯到99次就會岩一次架啦
11.老師:你真係太笨喇!
我回答:任何一個有智力的笨蛋都可以把事情搞得更大,更複雜,也更激烈。往相反的方向前進則需要天份,以及很大的勇氣。吾好睇少笨既人呀!佢可能仲有天份過你架!
12.老師:有無搞錯?!咁都錯得既?!你幾多年級呀?!
我答:一個人從未犯錯的人是因為他不曾嘗試新鮮事物。
13.老師:你點先可以成功一次呀?!
我答:愛因斯坦話不要試圖去做一個成功的人,要努力成為一個有價值的人。
14.老師:你覺得宇宙有幾大呀?
我答:我呢應該有無限個地球咁大,,
老師:吾該你認真D答啦,,,
我答:如果一个想法在一开始不是荒谬的,那它就是没有希望的。
原文:If at first the idea is not absurd, then there is no hope for it.
xD我係咪好無聊呢,,,我都知架喇,,,吾想做功課..就唸到呢堆野出黎-3-
愛因斯坦真可憐,,他的金句給我利用了,,,,,,
我唸我真係創意xD''作左勁多野出黎(((又在自讚
嘻....
|