哈哈...大家都對住對方說了第一句粗口.......
我很後悔.你呢?
鐘意你.....每一次對你發完脾氣.....都會感到後悔....無論是否我的錯
唔鐘意你既話...每一次對你發完脾氣....都只會理直氣狀...覺得永遠係自己岩..
發覺左....呢十幾日...自己肥左好多....一D都無理會自己既體重....橫掂...........................