好耐又冇打qz lu
今日好凍牙,都起唔到身-3-
一起身就 7 點搭 10 la,,,吓鬼死我
拿拿林換衫,汁野,冇食早餐就出門口 lu
好彩返到學校冇遲到,,行咗入學校之後打鐘,,差dd就遲la -v-
最後果2堂係美術堂
搞泥...正到我成手都係- -
不過我既作品都唔錯,,,xpp
放咗就同虹去咗天水圍,,
生平第一次見到流動圖書館咧
入咗去睇睇,,,xpp
6點到就返屋企lu
返屋企途中,,,,,見到8娘
佢差d仆親,,,呢d衰人,,,天都唔中2佢牙,,,haha
END~