今日好似平日一樣,一朝早就起身返學. 返到學校上English堂時,我英文老師
Lui Lui一入到課室就話比五分鐘時間Recite Test的30個Vocabulary ,個個都不停
串字,結果我有94分呀!!Yeah! 冇人100分!放學之後到沙田學樂理 ,7:15p.m先
返到屋企.楊B已經係我屋企打更機,我就一邊睇TV ,一邊聽佢個部MP3 .Yeah!!!
感恩事項:好開心有個咁好的English teacher係Test之前,不停同我地Revision,比D Ex.我地做;又有個好Daddy,
佢成日車我去沙田學野,好開 呀,感謝主要!!