今日係嘉年華會,我一早10:30a.m就要返到教會,點知差唔多11:00a.m先返到去。
到左沙咀道足球場後,我見到Sam Choy,佢重同我hi tim,原來佢都係做攤位o既。 冇幾耐,
我見到Miss Chow,真係唔好彩啦! 我食午飯時,見到羅Sir呀!好開 呀! 到左5:00
p.m,嘉年華會都要結束,不過好開心,大家都做到好 。完左之後,我就返屋企Study
啦~又過一日啦~
感恩事項: 好多謝主比我可以做到攤位去服侍主!又比我有時間Study。
Exam倒數:還有10天