各位朋友,我向大家道歉,因為我好耐冇寫日記,希望大家會支持我寫日記。Sorry!!又要開始返學啦!我個班黎左個新班主任,係開學個人顯得好唔自然,但係我都好開心可以同POPO、徐仔一班 。希望新的一年有好收獲啦!