今日5:30就一定要起身啦!凍到FLY起!上到山重要凍D...嘩!!!!!但係我地每個人個心都 好火熱,不斷為到社區祈禱,感謝主!下山後,我就返屋企睡個午覺,足足三粒鐘。之後又要繼續努力溫書,冇得停....唉.......希望依靠主考到好成績啦!!