今日一朝早就落大雨,嘩!!!!重好大啊~
換咗衣服之後就約楊B一齊返基要,好多好多好重要o既嘢要聽呀~
一聽就聽到去晚上啦 ........我同屋企人一齊打波,食雪糕............
今日都過得幾開 呀~(一直係到落雨,無停過.......... )