嘩!!!!!!!!!我一朝早就起身去返大陸呀~(早上5:45)又開心又
跟住我哋就乘車去乘船到中山 .我都係第一次乘船炸..............
去到個到就不停地參觀 (好悶呀...)食完晚飯之後,去水上樂園玩,嘩!!好好玩呀!!!!!!!!!!!
我哋玩阻人做浪,超好玩呀~
今晚又去酒店睡,早頭啦~