今日係暑假的最後一日,我好唔捨得呀! 我一起身就即刻做功課,唉....我未做完呀...
到咗下午我就返教會去敬拜隊彈琴 ,點知楊B冇返,唉...搞到我要彈佢個D .
跟住我就返到屋企就不停做嘢.........