今日係星期日啦~不過係最悶的一日 ....12:15去學樂理 .
點知去到個到楊B(楊堅個仔 )同呈B係麗B到學樂理 .佢哋好好笑呀~
返到屋企之後冇嘢做(study外)唉...............................