過左個咁充實ge假期,係時候要返學上堂啦~
2007年、聖誕假,我地要暫別啦......
今日返學冇咩特別,我又交齊HW
放學之後,媽咪幫我約阿聲補Phy,所以我唔去學琴
第一次補習就補左3粒鐘...
我地都好..........
唔緊要啦,最緊要係我學左好多野lo~~
Today's 金句:詩篇 138:3 我呼求的日子,你就應允我,鼓勵我,使我心裡有能力。 In the day when I cried thou answeredst me, and strengthenedst me with strength in my soul.