出前一丁 - 發噏瘋! - QOOZA BLOG 網上日誌
發噏瘋!
亞芬 先生
oldching
暱稱: 亞芬
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SONY 窮人四寶飯
是你的相機
生活百見
我們的新寵
讚賞我的美人兒
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (142)
IQ分享 (1)
心理測驗 (7)
生活分享 (86)
好物分享 (16)
思意分享 (15)
笑話分享 (4)
飲食分享 (7)
模型分享 (6)
IM
oldching@hotmail.com
oldching3
E-MAIL
PHOTO BOOK
CLUB
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
討論區 - 高登
2005 年 11 月 3 日  星期四


出前一丁 分類: 好物分享

出前一丁要點煮 ,d麵先最彈牙?

煮嘅時候搵筷子"撩"散佢. 仲有少少硬嘅時候熄火, 食得.
唔嫌麻煩號話, 先煮麵, 過冷河, 再倒啲湯落去.

正式過冷河煮法:
放生水+麵落煲, 水位高過個麵就得.
猛火煲, 直至水滾, 閂火, 倒晒d水出黎(唔係留起, 唔要架). 開水喉沖d麵直至d麵凍晒(錦先會彈牙).
跟住再落水開火煲, 直至水滾, 閂火, 落味精, 搞掂. 

 
 
想講就留言  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 oldching 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]