香港美食分享 - 發噏瘋! - QOOZA BLOG 網上日誌
發噏瘋!
亞芬 先生
oldching
暱稱: 亞芬
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SONY 窮人四寶飯
是你的相機
生活百見
我們的新寵
讚賞我的美人兒
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (142)
IQ分享 (1)
心理測驗 (7)
生活分享 (86)
好物分享 (16)
思意分享 (15)
笑話分享 (4)
飲食分享 (7)
模型分享 (6)
IM
oldching@hotmail.com
oldching3
E-MAIL
PHOTO BOOK
CLUB
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
討論區 - 高登
2008 年 2 月 8 日  星期五


香港美食分享 分類: 飲食分享

 


維記咖啡粉麵
地址 : 深水步福榮街62號及66號地下及北河街165-167號地下D號
電話 :   2387 6515 
菜式 : 港式
推介 : 豬潤牛肉麵,咖央西多士


 豬潤料份量足!價錢相對不算平,一杯一碗就要廿元了。不過間野夜晚7點左右就收錢關門,唔休做呀,形!!!

星座冰室
地址 : 尖沙咀金巴利道16號香檳大廈地庫36號
電話 :   2724-4408 
菜式 : 港式
營業時間 : 星期一至六
推介 : 茄牛炒蛋麵


店員服務冷淡,
價錢相對不算平,一杯一碗就要廿五元了。客人出奇地多數係年輕人。雖裝修非常老舊,但味道非常新鮮!尋找這店,有種探險既感覺∼



澳洲牛奶公司
地址 : 佐敦白加士街47號地下
電話 :   2730-1356 
菜式 : 港式
推介 : 燉奶 , 鮮油多士 , 炒蛋

入門口,坐下,沒有ABC餐,餐...只有茶餐一個...店員很多,而且非常沒禮貌...但客人依然爆滿,因為多士添砂糖吃,更是不朽!炒蛋非常香滑,有種糖心的感覺!

 
 
想講就留言  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 oldching 的日誌)


Amoeba 於 2008-02-18 12:55 AM 發表:
我去過一次澳洲牛奶公司, 我發現每個客人都係食意粉, 因為真係好滑好好味!!
食完之後, 發現原來身邊好多朋友都曾經去過呢間舖頭......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]