雅士餐廳 - 發噏瘋! - QOOZA BLOG 網上日誌
發噏瘋!
亞芬 先生
oldching
暱稱: 亞芬
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SONY 窮人四寶飯
是你的相機
生活百見
我們的新寵
讚賞我的美人兒
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (142)
IQ分享 (1)
心理測驗 (7)
生活分享 (86)
好物分享 (16)
思意分享 (15)
笑話分享 (4)
飲食分享 (7)
模型分享 (6)
IM
oldching@hotmail.com
oldching3
E-MAIL
PHOTO BOOK
CLUB
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
討論區 - 高登
2008 年 2 月 11 日  星期一


雅士餐廳 分類: 飲食分享

雅士餐廳

 

地址 : 粉嶺聯和墟和豐街23號龍景樓地下 (近聯興街)
電話 : 2675-7861
菜式 : 多國(西餐廳)
招牌菜 : 焗羊膝 , 香蕉焗龍脷飯 , 波蘿焗大蝦飯 , 紅酒焗牛尾


以上既野,我今次全無食過,哈哈,因為樣樣都成舊水



今次我因為下午茶,所以只係食好少野。奶茶係比你自己倒,味道不過不失。但係裝修就好有味道/格調,希望下次有機會食好d啦(本身今次係諗住食一間叫做"爵士拉麵",但係間野好巴閉,日本人開之外重要初十先開工,就好似話比你地知佢唔等錢洗咁喎...
 

 
 
想講就留言  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 oldching 的日誌)


oldching 於 2008-02-12 01:50 PM 發表:
e~2位咪就係風塵3俠既高佬輝同無周豬!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Madison 於 2008-02-12 08:28 AM 發表:
等我幫蔡san答你:

佐敦柯士甸道又的確係有一間好似樣o既餐廳.
不過食菜式o黎睇, 應該係兩間唔同o既餐廳.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傻豬豬 於 2008-02-12 03:17 AM 發表:
呢間死野,有冇分店係佐敦間.佢d裝修好熟口面,又係好q貴!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]