有個TOMY車的故事 - 發噏瘋! - QOOZA BLOG 網上日誌
發噏瘋!
亞芬 先生
oldching
暱稱: 亞芬
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SONY 窮人四寶飯
是你的相機
生活百見
我們的新寵
讚賞我的美人兒
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (142)
IQ分享 (1)
心理測驗 (7)
生活分享 (86)
好物分享 (16)
思意分享 (15)
笑話分享 (4)
飲食分享 (7)
模型分享 (6)
IM
oldching@hotmail.com
oldching3
E-MAIL
PHOTO BOOK
CLUB
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
討論區 - 高登
2008 年 2 月 13 日  星期三


有個TOMY車的故事 分類: 思意分享

第一次拍拖
我o個時有買d tomy車仔玩
我每個月十號都會買一架親手送比佢
每一架就見証左一個月

到左分手
我都一直有keep住買,只係無送出去
咁就可以見証住我買到幾時第幾架車先會唔記得佢

我記得分開左之後開始計我買到第38架
我就發現,一個月買唔到一架
因為我一個月一架追上左佢出新款既速度
(當然係醜怪o個d唔會買)
一個月買唔到一架,就好似上天叫我:應該忘記呢段感情
到左現在呢一刻,我都重有買,但係已經要幾個月先買到一架
也許
只係變成一個習慣

呢堆野係代表我付出過,開心過
如果介意呢堆野既存在,只係代表我放唔低,重係渴望有回報
就好似半支煙入面既曾志偉
我怕有一日我會唔記得自己做過呢件事,唔記得自己中意過呢個人
所以我要好好留住




 

 
 
想講就留言  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 oldching 的日誌)


金仔 於 2008-02-13 12:37 AM 發表:
如果你真的是把這個動作變成收藏習慣,而確切不是追憶的話,那麼~要恭喜你已經學會放手了!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]