| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 甚麼是愛情? | 分類: 思意分享 |
柏拉圖有一天問老師蘇格拉底甚麼是愛情?
蘇格拉底叫他到麥田走一次,要不回頭地走,
在途中要摘一棵最大最好的麥穗,但只可以摘一次。
柏拉圖覺得很容易,充滿信心地出去。
誰知過了半天他仍沒有回去。
最後,他垂頭喪氣出現在老師跟前,訴說空手而回的原因:
「很難得看見一株看似不錯的,卻不知是不是最好,
不得已,因為只可以摘一株,只好放棄,
再看看有沒有更好的,到發現已經走到盡頭時,
才驚覺手上一棵麥穗也沒有。」
這時,蘇格拉底告訴他:「那就是愛情!」
摘到了.....又可以怎樣.....?
| |
|
|
|
peter 於 2008-03-23 05:52 PM 發表:
人就係咁,成日要做唔做,唔應該就走去做....
|
|
|
金仔 於 2008-03-23 03:30 PM 發表:
摘到了,當然要好好珍惜啦! 只可以摘一次的話,仲更加唔可以嫌三嫌四;就算有更好既係眼前,並唔代表可以隨便放棄手中o個棵麥穗,因為你已經摘左佢出黎;隨便丟棄佢,無左水同泥土就好快死架啦... 滿足現狀,隨遇而安其實可以好簡單做到
|
|