尋日發生左個奇蹟,我呀媽比我係平日出夜街-0-
同呀Mr.何去石蔭-3- 2個男孩子去果到做咩?比你地估下喇
呀Mr.何比人請左去表演魔術><" 聽落去好似好勁咁 wa 卡卡
去到果到第一個感覺 wa !!! 咁得意GA 一係就細路一係就公公婆婆果D 好大對比
原來第2場先係到佢表演 佢係後面準備 佢勁緊張 係咁唸D動作
重有佢件3 怪怪的 有D搞笑 佢個表弟細細粒 Mr.何ga媽媽話佢似小5學生 其實佢係中1嫁啦 xD
第一個表演完之後呢 就到Mr.何出去表演啦! 佢媽媽就係格離做一陣司儀 都照住佢
我就坐係後面睇佢 佢開始左我都唔知xD 因為平時佢有歌播嫁 呢次就冇喇-3-
又係玩下波 玩下遮咁 最搞笑GA係佢請左個小朋友上去啦 跟住呀Mr.何 同個小朋友講話 你估到邊個杯有水 佢就比佢電話佢 點知係N年前果D電話 賣出去50$都唔知有冇...哈哈!!!! 魔術呢家野 比你估到就唔係魔術啦 所以個小朋友最尾都冇攞到個電話
跟住佢又請左個小妹妹上去 問佢中唔中2食M記呀 實話中2嫁啦 我就加大左個餐 點知個餐就冇加大 加大左個飲管 勁長LO 成2米幾 高過我 XD 佢挑戰我-3-
同個妹妹仔玩完之後送左個餐比佢 -O-曬咀 10幾蚊嫁 見住個小妹妹勁開心番去 彈下彈下 XD 笑左
完曬成個表演之後 同佢地石蔭一夜遊 一路行一路講D跳樓 自殺係邊到邊到 個個都同死神擦身而過 見住死神對你笑ga一刻
陰風陣陣∼-∼-∼
跟住行去飲野,行下行下又見到某某D親戚,行下行下又見到某某ga 呀爸呀媽 同我地SAY HI
我真係比佢地 "HI" 爆
跟住飲左珍珠奶茶 飲住番屋企 再落去搭43A真係番屋企喇
|