★`如天生我最愛您 :)*
-即使身邊世事再毫無道理;與你永遠亦連在1起-
-你不放下我;我不放下我-
-我想確定每日挽著同樣的手臂-
-不敢早死要來陪住你-
-我已試過別離並不很淒美;我還如何撇下你-
=♥M.K.I
  ♥`手牽手.我們1起走.過著安定的生活!=]
09.7.3   Begin

★`要在1起.不要分離:)*
  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

09.9.30

今日光光佢地上黎打mj.

五開心囉!無win過!

打完.同老公落去買野食.

睇多陣鳳凰四重奏就訓喇.

09.10.1

今日訓到夜晚10點幾.

睇左陣鳳凰四重奏.

食埋野.又訓過!

真係甘訓得.?

S0rry牙.孖細!

下次我1定出黎.

2子妹甘耐無出黎1齊飲過酒.

再五出.我卜街!

 
大作發表:2009-10-02 11:08 AM
 

                                          

  我就要和你在1起=]           

 
                                                                     
 
 
  -★`.你永遠是我的最愛;

    


on9bao2
暱稱: Ba02
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區