鴻﹏。

2007 年 10 月 31 日  星期三   雨天


-3- 分類: 未分類

今日訓到6點半..番學之後最早既一日....啦

拾書包先..換33  出門口啦......  88 

自己出左....番到去有好多時間唷...慢慢抄功課...果d係唔識做既= =

"冇計啦..  之後上MatHeS 堂啦....   明D又唔明....  經功....又狗UP廢話= = "XD

-3-英文堂....~悶..到嘔...    .....2個中到又洛堂...   p.e  打撚毛球 = =  同fd打

大風牙...打唔到... o曬... 放學....     同df.2-f.3既人打籃球...佢地識我既- -

一起打啦....打左一陣...one  on  one= =  -3-  我打死曬佢地.... 本身我屈曬機..

點知有條友....  唔夠佢打....最後洛雨...哈哈...






訪客留言 (返回 on9eric_1994 的日誌)


QQkw1999 於 2007-11-16 07:57 AM 發表:
Wallflower 於 2007-10-31 08:05 PM 發表:


路過....
cm 卑你不是理所當然
so maybe 冇下次
c 我 b吾b c la

網主回覆


55
Posted at 2007-10-31 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ] >> this is my friend(Wallflower)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



君 -3- 於 2007-11-01 04:46 PM 發表:
嘩嘩嘩 !!!
點解咁多人留cM比你既..
我一開始果時都冇咁多人哩 ?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

樣既問題啦= =  冇得講,,我唔怪你....
Posted at 2007-11-01 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chanpokwan 於 2007-10-31 10:11 PM 發表:
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx= =
Posted at 2007-10-31 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Wallflower 於 2007-10-31 08:05 PM 發表:
路過....
cm 卑你不是理所當然
so maybe 冇下次
c 我 b吾b c la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
Posted at 2007-10-31 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kikokiko0620 於 2007-10-31 07:58 PM 發表:
HIHI路過的!
你係!?........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得閒黎留言= =唔該xd""
Posted at 2007-10-31 08:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kuoyippp 於 2007-10-31 07:46 PM 發表:
好充實喎你今日.....放學叫我去籃球場之後自己係到打波...屎忽鴻
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係你自己走左佬姐,,唔關我事...你都唔夠人打嫁啦...你廢到咁
Posted at 2007-10-31 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]