今日訓到6點半..番學之後最早既一日....啦
拾書包先..換33 出門口啦...... 88
自己出左....番到去有好多時間唷...慢慢抄功課...果d係唔識做既= =
"冇計啦.. 之後上MatHeS 堂啦.... 明D又唔明.... 經功....又狗UP廢話= = "XD
-3-英文堂....~悶..到嘔... .....2個中到又洛堂... p.e 打撚毛球 = = 同fd打
大風牙...打唔到... o曬... 放學.... 同df.2-f.3既人打籃球...佢地識我既- -
一起打啦....打左一陣...one on one= = -3- 我打死曬佢地.... 本身我屈曬機..
點知有條友.... 唔夠佢打....最後洛雨...哈哈...
|