2008 年 7 月 15 日 星期二  |
| *.忘記傷害..' |
分類: 未分類 |
忘記傷害 - 林峰(「律政新人王」主題曲)
曲:馮翰銘 詞:林夕
當 這感覺未發生 不知道你光臨
我大概還可繼續散心
無奈我的心 不經意著了燈
為得不到的吸引 令我不糾纏亦不忍
當 他手放在你身
才想到我是好友永遠沒權利去傷感
#忘記受過傷害 施捨最假的愛
也會令我肯相信這段感情避不開
忘記如何忍耐
但期待一夜之間醒過來
我和你便已如戀人熱愛#
想 想一世待你好 不需要有出路
那是我唯一快樂
其實期望未算高 不擁抱便跌倒
付出的都不苦惱 被愛的當然未知道
好 即使我未夠好
連哭一聲都不配你便提示我怎做
金日發生左好多吾開心既事..上面個首歌系我呢排好中意聽既歌..
都沒咩心情打喇-333-''..請大家原諒..我知大家仲會支持我架AQA..
吾開心既野都費時講NA..等佢慢慢過左去算喇.___.''
而加都12點30分嚕..大家都要早D訓呀..如果吾系會變熊貓架v___v
ByE ByE
Cmmmmmmm
|
| 發表時間:2008-07-17 12:31 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|