hey....guy....long time no write qooza!
today is my school pinic day!!
轉中文...
我果班去左新咖啡灣
我果班最早去到
我果姐10人!!
買左成1000蚊野!xDD
我覺得我食量好驚人!!xDD
好鬼好味ar!!
班會遊戲........
因為我係my class康樂
我d game有返上下xDD
哈哈哈....
玩下玩下....
過我成身沙la!!-____-
also...影左好多好7既相
想睇去我fb la..xDD
um...
下次再打...又餓la!!= =
|