2007 年 6 月 23 日 星期六 |
2007 年 6 月 22 日 星期五 |
悶到爆呀!!!   |
今日要11:30番學,一開始都唔知做咩,咪番佐去囉!!跟住差唔多番到去,我見到有個人係學校出黎,我依為佢係走啦,咁我係到諗係唔係唔洗呢,跟住我唔知就打俾俐,佢話推門就得家啦!!(好羞家呀!! )跟住我就話等佢先番學!!我地跟住係更衣室到聽歌!! < title="" height="20" alt="" src="http://www.qooza.hk/image/smiley/3.gif" width="20" align="absmiddle">到11:30就上去lu!!
我地係課室等佐一陣就去禮堂聽F.2 d人講專題報告,真係悶到嘔呀!! 跟住陳淑英係到講d校服儀容,超嚴呀!!真係唔想讀呀!!不過有咁多FD係到,一定要同佢地一齊既!!(我地BesT FD黎家mA )我地聽到1:30就走lu!!都唔知返去做咩!!
返學去佐肥敏屋企畫POSter,超好玩呀!!(畫止引lu!! )我仲影一d相!!

超好笑呀!!
|
刊登時間:2007-06-22 10:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 21 日 星期四 |
女童軍!!!   |
今日係女童軍宣誓同大食會,我同嘉玉12點就係友愛M記食野,跟住我地食完就返學校lu!!我地返到去等佐一陣就上佐303室到宣誓!!因為個度有冷氣涼,mIsS又唔想我地曬親喎,咪上去宣囉!!我地仲搭電梯上去!!! 上佐去後另一D女童軍係到玩,唔俾其他人上!! 我地一開始就係到彩排,我地彩排佐2次之後就正式啦!!我地宣誓得好好呀!! 跟住我地就大食會啦,我地唔係有太多野食咋!! 不過都好好味家!! 我地完佐之後我同嘉玉係到追住瑛返屋企!!! 不過上到去佢阿哥係屋企就廢事啦!!(不過遲D我會黎家啦!! )我地跟住就去佐肥敏屋企,我係到玩佢部新電腦,我玩到落曬型,玩5點幾,我地係到畫唐禹哲既POsteR,我地畫得超搞笑呀!!(下次影俾你地睇呀!!)跟住5:35就走lu!!今日都幾HAapPY呀!!

|
刊登時間:2007-06-22 12:04 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 34 | » |
自我介紹!!!:p
----------------------------------
暱稱: YinG ♥lollipop ♥王子 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區 |
棒棒堂月曆....xDD....
-----------------------------------
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
是最新的喔!!!!!
----------------------------------
|
要多留言喔!!!!
----------------------------------
|
永遠的好友呀!!!
---------------------------------
|
誰來我家!!!
------------------------------------
|
GooD......
------------------------------------
|
|