2007 年 4 月 21 日 星期六 |
萬人齊頌道德經  |
今日係萬人齊頌道德經,我地要11:00返到去,我就約佐丹,麗,珊去食野,我唔知係唔係太開心了,我7:45就起佐身了!! 差唔多9:00個陣時丹丹打俾我話出得門口未喎!我就著住件青蛙裝出門口!! 我地食完之後,就去搵婉汶佢地,佢地食完,我地就極快返學校,我地仲岩岩好11:00返到tim!! 我地返到再企多陣就上車了,我同丹丹坐呀!!好開心呀!!我地仲係車到影相同聽mp3 tim!! 我地11:45到,個到超多人家,我地10指緊扣咁一齊行,我地一坐低,就拎d野食出黎一齊食,等佐好耐都未開始,我地坐到都唔耐煩啦,我地等到1:30先開始有野睇呀!!不過黎個都唔係正式開始呀!!不過有名星睇就算佢啦!!好彩呢有王浩信黎,如果唔係我一定會拎對鞋黎打個d名星家!! 個節目2:00先開始做,仲要讀個d道德經,真係想死呢!! 3:45先做完,真係要感謝主呀!!我地4:45先走,我地5:50先可以上車呀!!返到去都6:10了,死人黃慧婷話同我過置樂,其實就叫我同佢去買野食,之後就送佢去搭車!! 好彩對面有馬路,如果唔係我就要同佢等完車先走得la!!我過馬路個陣時,差d俾車撞呀!! 好彩我跑得快,如果唔係撞到我咁點家!!!

|
刊登時間:2007-04-22 03:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 20 日 星期五 |
2007 年 4 月 18 日 星期三 |
今日超衰呀!!!   |
今日都唔知行佐d咩衰運,今早返學個陣時,行下行下樓梯,突然間掉鞋!! 跟住仲俾人笑呀!! 返到學校,第一堂係數學堂,miss冇返,有個阿sir就黎上,不過黎個阿sir講書超悶呀!!我見到我有個同學拎佐本慢畫黎,我就問佢借黎睇啦,點知阿黃貴文見到我睇慢畫喎!! ,不過好彩佢都冇罰我,只係叫我搵番本慢畫既體積出黎。好彩......

|
刊登時間:2007-04-18 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | » |
自我介紹!!!:p
----------------------------------
暱稱: YinG ♥lollipop ♥王子 性別: 女 國家: 香港 地區: 屯門區 |
棒棒堂月曆....xDD....
-----------------------------------
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
是最新的喔!!!!!
----------------------------------
|
要多留言喔!!!!
----------------------------------
|
永遠的好友呀!!!
---------------------------------
|
誰來我家!!!
------------------------------------
|
GooD......
------------------------------------
|
|