琴日係我既生日,,有個意想不到既人打電話同我講生日快樂,, 好開心teen...不過真係未試過禁小人同我過,, 琴日最好笑既事當然係過馬車同個細路喇,,, 今日上人文堂果陣,,雪人因上次果件事,, 手"魚"同腫,,佢話想用界刀放左d"魚"血,, 禁我星期6果日就玩"烹"石果陣撞倒個頭,, 個頭"魚"同腫,,聽到雪人講陣,, 我係道諗界個頭放"魚"血??唔得,,,會死嫁,, 放學去左信義,,之後打機,,