好悶嫁暑假
我數學作業仲尾買~...唉!...英文唔洗講...拿都尾拿過......
我地日日返學就想放假. . .放假就等返學. . .點解學校唔比我地
返D唔返D呢?. . .唉林下好啦. . . . . . 放假唔知做咩先好. . . . . . . . . .
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
朋友