↓﹏"Hogben\/|*°House
"[]Hogben "醒",,**Hogben "勁"||* ×Hogben "掂到無得頂"*﹏■
ooLingoo
暱稱: +.°o LinG +°。★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><"
=.=衰人
.......................
今日....
唔知講乜好~呢~?
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 65
今日人氣: 14
累積人氣: 3380
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 1 日  星期日   晴天


悶~ 分類: 未分類

好悶呀~~今日d人又去晒bbq啦....無乜人陪我講野~除左琪同yoyo之外~i love u ar,yoyo&嘉琪姐~!依家除左做功課之外...都無野做lu~

講番琴日啦....走左去踢波....又勁熱喎.......見到有個香港足球代表隊既球員勁似kenny呀~!琴日又話要踢波,成組人去出去玩搶波啦,跟住本來我想搶杜仔個波....點知成個人撞埋去....個頭勁痛呀><不過我從來都未踢過波....又唔識踢~輸就當然嫁啦.......點知踢踢下....死人johnson&winson係到大叫四大八婆~頂佢個肺呀!!!玩完之後勁熱~跟住走去toliet到洗面~見到maths打緊兵兵波.....見佢着住綠色衫....覺得好怪~跟住就番出去繼續玩d勁無聊既足球game....唔係好想玩.......坐左係一邊,區先生就走埋黎叫我地快d去玩....跟住作狀下走黎走去....最後都係乜都無玩過...就搭車番左學校....收到料我地專題研習係苑老師負責~正呀~!放左學之後,就番屋企食飯,然後一直訓,訓到6點就起身~跟住就係勁無聊咁睇電視啦.........

 




訪客留言 (返回 ooLingoo 的日誌)


瑤 於 2005-05-04 05:55 PM 發表:
冰個屌人咁仆街呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得好!!!
Posted at 2005-05-07 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



uyuuuuuuuuuuuuu 於 2005-05-03 05:52 PM 發表:
屌係.......................................你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩料?
Posted at 2005-05-07 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



杜仔 於 2005-05-02 09:38 AM 發表:
死人郭佩玲....成個撞落我度......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sor囉~
Posted at 2005-05-02 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



冰砂琪 於 2005-05-01 10:09 PM 發表:
日記好令令呀~~!!prefact~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乜你叫冰砂琪呀?嘉琪姐
Posted at 2005-05-02 06:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]