今日要去interview啦.....去果陣時好鬼驚,嚇到心臟病發咁濟....跟住坐係佢個禮堂到睇書,睇左差唔多一個鐘咁啦,d風紀姐姐走過黎比一幅張紙我,比我睇幾分鐘,跟住帶我同其他人去一間課室入面,有4個考官笑笑口咁望住我地,然後叫我地坐低....比2mins叫我地講圖畫,其他人都講得幾好....但我....都唔差既....ok啦.....然後用中文問我地2條問題.....我覺得其他人d答案好有創意,但我果d就勁普通.......好慘呀~!
直到3點幾,終於in完走得.....番左屋企就鬆晒......番左一教......勁爽呀~~~但依家要溫默書lu~

|