今日勁正呀~朝早唔駛番學,下午就去太空館參觀,又唔屎番補習社!但呢排好鬼慘呀~鄧生要我地整個話劇係關於星際之旅既,咁我地咪是但揀左嫦娥奔月囉,又要編劇~唉真慘~編劇編左兩日啦.....做左好耐,終於比我做晒。寫得一般啦.....我亂吹姐....專題研習又要整封面....搞到我頭都大埋....部機仲short緊,所以開唔到power point,用左word整...唔係整得幾好囉~!打機既時間都無乜......星期四睇學警雄心....睇到我有d感觸.....果個阿強要打拳賽.....但佢以前做乜都係輸比人........所以佢一d信心都無。我覺得我自己都係咁囉.....做咩野都好無信心or決心....我既所有同學做乜都好過我..從來好少我做野好過人囉~!都唔知點算.....


|