↓﹏"Hogben\/|*°House
"[]Hogben "醒",,**Hogben "勁"||* ×Hogben "掂到無得頂"*﹏■
ooLingoo
暱稱: +.°o LinG +°。★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><"
=.=衰人
.......................
今日....
唔知講乜好~呢~?
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 65
今日人氣: 20
累積人氣: 3386
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 13 日  星期五   晴天


happy~! 分類: 未分類

今日勁正呀~朝早唔駛番學,下午就去太空館參觀,又唔屎番補習社!但呢排好鬼慘呀~鄧生要我地整個話劇係關於星際之旅既,咁我地咪是但揀左嫦娥奔月囉,又要編劇~唉真慘~編劇編左兩日啦.....做左好耐,終於比我做晒。寫得一般啦.....我亂吹姐....專題研習又要整封面....搞到我頭都大埋....部機仲short緊,所以開唔到power point,用左word整...唔係整得幾好囉~!打機既時間都無乜......星期四睇學警雄心....睇到我有d感觸.....果個阿強要打拳賽.....但佢以前做乜都係輸比人........所以佢一d信心都無。我覺得我自己都係咁囉.....做咩野都好無信心or決心....我既所有同學做乜都好過我..從來好少我做野好過人囉~!都唔知點算.....

 




訪客留言 (返回 ooLingoo 的日誌)


杜仔 於 2005-05-14 10:01 PM 發表:
NEVER MIND WO~每個人都有優點同缺點既~你MAY BE有D野好過人呢~總之你要努力加油~fighting呀~!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

i will ga la~thx a lot~
 
Posted at 2005-05-15 04:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]