今日又係星期三啦....又有體育堂lu~次次都係無得上架啦.....一係就無得上.......一係就得半堂玩埋d勁無聊既野....人地6B班每一次體育堂都出去玩得勁hapi.....而我地6A就係度上其他堂....或者做埋d未做完ge野....例如今堂又整d檔攤果d啦.....真係慘~!不過都好ge~做完係度傾計..等埋其他果d人....今朝番到學...勁鬼眼訓呀........琴晚係度通"頂",因為琴晚係度做週記=0=講起都有d慚愧......成幾日假期都無做晒功課.....係度玩呀、打機呀~琴晚又無乜靈感....望住本薄係到諗.....但諗極都諗唔到.......作完之後又唔知點解訓唔着~訓係張床到郁黎郁去都訓唔到....差唔多兩點先訓着=.="今日番到補習社之後,又係好眼訓....但係之後就一d都唔眼訓,因為係到同人鬥串嘴.....對面果個死人野,狂整我書包,跟住我咪一本書拍過去囉....但係又唔係好大力....依家真係後悔,點解唔大力d打佢呢=0=真係幾好玩既~!!!
今日好鬼熱tim.....希望聽日唔好咁熱啦~~

|