今日唔駛番學....但下午要去學校開放日....唔係好想去.........因為我日日都番學嫁啦....睇都睇到悶啦=.="無奈,唔番比人鬧架ma....逼於無奈......離棄部電腦3粒鐘.......依家我又覺得玩江湖勁悶....玩亂online好玩好多.....隻野終於都21lv...好happy~但阿sir好快又追到我啦.......都唔知佢點升既.....一定係用外掛~~^^等我話比GM聽....凍結左阿sir個帳號先........但可能,到時比人凍結果個唔係阿sir,而係我囉,因為GM查到阿sir唔係用外掛..而係我係到亂up....咁就搞笑啦~~~=.=呢排都唔係好多寫日記....係到玩亂...再唔係玩番江湖...所以無寫日記~部腦好番又short左啦....點解我咁講?因為部腦開機之後無閃過.....但個日記又無左聲.....咁鬼煩....唉~

|