好慘呀~仲諗住今日唔屎番學tim,點解?因為琴晚睇緊"老婆大人"果時,無啦啦隻眼勁熱呀.....跟住成身都好凍,得個頭熱~咁仲唔係發燒既徵狀咩?量完體溫之後,原來燒到38度....病到傻左...鬼唔係咩~好多人打完針針之後都係咁架啦~!今日我地班都有2個無番...1個早退~雖然我唔知佢地咩事,不過我淨係知佢地病左姐~好好彩,我琴日食左幾次藥之後,今日好番~但係我好鬼眼訓...琴晚又要起身食藥,隻左手...姐係打完針果隻手,勁痛呀~!打果時就唔係好痛,但琴晚隻手真係郁下就勁痛...訓得唔係幾好~今日狂放蚊...d老師成日都見我係到放蚊..好無奈囉~鄧生今日無番,成班都勁放肆呀~嘈到乜咁.....果個黃老師點鬧點罰...佢地都無理到~黃老師就好鬼慘咁完成左3堂lu~去到第三堂,果堂係音樂堂,石老師比番果次開放日d人唱歌d片段我地睇.....見到陳樂生好鬼作狀^^"同埋johnson好鬼搞笑~可惜果日入唔到去睇~可惜!!可惜!!=0=唔講啦~

|