今日~都係咁la.....好眼訓都係
最唔like星期一....雖然有最中意科目---電腦堂
....係電腦堂入面,d時間比起其他堂快好多好多~~~!!!但今日只有中、英、數,
電腦呢幾堂,真係好鬼悶...好無聊架!除左放蚊之外,都無咩野可以比我做架la
....我諗其他同學都係同我一樣....但當係呢個咁眼訓既時候,有miss mo堂,
真係好慘架
又要我地讀書,讀得細聲....讀得唔好聽.....讀得唔岩....
又係比佢鬧既時候lu....ha~唔知點解呢....miss mo成日叫我答佢d問題....
不過我成日都答錯....好慚愧~又比佢省lu~=.=食飯sin~

|