↓﹏"Hogben\/|*°House
"[]Hogben "醒",,**Hogben "勁"||* ×Hogben "掂到無得頂"*﹏■
ooLingoo
暱稱: +.°o LinG +°。★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><"
=.=衰人
.......................
今日....
唔知講乜好~呢~?
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 65
今日人氣: 12
累積人氣: 3331
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 2 日  星期六   晴天


^^ 分類: 未分類

呀~!今日好鬼悶呀.....朝早要番學.....都係係到綵排畢業禮果d野姐......雖然係我地6年級既畢業禮,但係我都無咩可以做....只是上台攞張畢業證書就落番來....坐係台下 <----呆左~今日番到去學校之後,又係好眼訓呀....琴晚成2點先訓~咁鬼早要我起身=.=落左禮堂之後,d人坐晒係度排一次sin,跟住先搞野呀~d校監綵排唔會黎,d老師就扮佢地啦,胡副校長就話依家有請xxx校監鳶我地致詞,都唔係好記得啦~跟住乜都無講,淨係講:多謝各位,多謝,祝同學百尺竿頭,更進一步等等啦~!不過都唔係好搞笑既,因為上年都係咁....練過一次之後就去左鄧肇堅....練下練下就到左傳光禮啦,見到佢地個個都攞晒白蠟燭上台~wa~!見到支蠟燭鬼死咁短咁....一定係用上年果d架啦~唔知真正畢業禮果時係咪用番呢d呢~?終於都練完番學校....12:15先放得...真慘~仲要陣間番學校專題開會呀....都無咩做過~最早開會既又係我地=v="不過今日已經做左好多野lu.....就做晒~^^之前我地一路諗住use powerpoint...但阮老師就話好死板...最後得出一個結論~不過暫時唔講住....哈哈^^今日仲有一件好特別既事...就係我今日好無聊,周圍睇人地d 日記.....睇到我堂阿哥個日記..佢中左獎喎~中咩獎?佢中左迪士尼果4張入場票呀~睇下迪士尼果d圖案出左幾次,跟住去抽獎...咁都抽中佢wo....咁鬼lucky...又唔見我中=.=如果果個係我就好lu.....唔talk啦...我又去抽獎^^




訪客留言 (返回 ooLingoo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]