↓﹏"Hogben\/|*°House
"[]Hogben "醒",,**Hogben "勁"||* ×Hogben "掂到無得頂"*﹏■
ooLingoo
暱稱: +.°o LinG +°。★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><"
=.=衰人
.......................
今日....
唔知講乜好~呢~?
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 65
今日人氣: 6
累積人氣: 3325
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 7 日  星期四   晴天


=v= 驚訝 分類: 未分類

今日係福音日~哈哈(廢話太多=.=)今朝好似落好大雨.....訓緊教聽日出面落雨......起左身之後,原來真係落過雨=.=但係睇果時已經停晒雨,只係見到地下好濕姐...番到學...簡直熱死我,行咁鬼死多樓梯...係班房入面,仲慘tim,坐係度,淨係開左1部冷氣,又要開晒門咁,涼都唔涼下=.=之前考完基本能力評估,又唔係唔識ge,都ok啦,不過我覺得對我黎講,無乜重要性,又唔駛溫,好輕鬆就考完啦^^"同埋琴日就係我地6年級既畢業典禮,成3點幾先開始,12點就叫晒我地番來啦,我地呢d駛乜鬼野綵排呀~!傳光禮呀、dramma呀果d先要架ma....其實d老師只係搵我地番黎睇人綵排嫁姐=.=d老師女既就着晒裙,男既就着西裝,我覺得好咩囉....唔知點講=.=蔡sir簡直型爆啦....平時着運動果d 3,依家突然着西裝,仲打埋tie tim,令人眼前一亮呀!!!坐係肇堅堂入面=.=成日聽到d雀仔係度叫,成鬼日日飛來飛去.....係畢業禮果時,我地好多人都係度咬耳仔...鄧生就係咁"啤"住我地....見到佢埋來,即刻坐番好....真慘=.=睇到d舞蹈組d人跳舞,我地班d人就係度嗌"Betty~Betty~Betty!!!"因為跳舞果時首歌唱果個字既讀音好似Betty既發音,所以佢地係度嗌...頂佢地唔順~睇到dramma果時,又好鬼搞笑.....陳敬裕攞住隻鞋走落去搵d嘉賓試,好變態...搵d嘉賓黎玩~到走果時...我地6A班跟車d人先慘呀,我地6A班d人又要幫手攞d花擺上車,又要搬野,不過呢D野梗係留比男仔做嫁啦,但我地d女仔都唔好得去邊,個個企係度曬太陽=.=仲要我地搭緊車就黎到學校時,見到其他班d人個個放晒,仲行緊番屋企tim,真係好ga姐....而且到學校果時,我地又要幫手搬野啦,今次連女仔都要搬....好鬼慘呀!!真係6點先番到屋企~連自己番屋企果d人,例如杰哥同張梓泓都快過我地.....唉~!傻左tim......好似寫週記咁.....幾日無寫,一次過補番=.=講番今日先啦,今日去到馬太堂果邊聽人講耶穌果d啦....不過都唔係既,我地玩遊戲,唱歌仲多過佢講經.....講真,d遊戲好鬼無聊,都唔岩我地ge,但有時都ok搞笑既.....好似jackie哥哥去我地學校影相,影d好細微既野,問我地知唔知係邊....跟住佢影佢件3後面...呢題無人估到=.=跟住放大黎睇,見到佢個樣....好樣衰=.=講笑姐~佢又話佢都係馬太既一份子,又話我地咁都估唔到=.=仲有一幅係杜仔<---呢個名既,係係禮堂愛心開倉日果度既...又問我地知唔知杜仔係寫比邊個既....全部人都大叫yoyo~yoyo~yoyo~但杜仔最後話係寫比羅姑娘既.....今日都大概係咁過去左囉~!!!!




訪客留言 (返回 ooLingoo 的日誌)


yan~ 於 2005-07-15 05:47 PM 發表:
你知唔知我係邊個呀??/
我係no.5呀....
你d日記好精彩呀ar。
我都有個9個月大既表妹啦!!
好彩我同你讀同一間中學姐,
如果唔係我都會好唔捨得你。
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

鄭梓茵ma~!
多謝晒wo....多d黎啦^^
不過只係我地幾個同一間中學,其他同學以後都唔知會唔會再見la~
Posted at 2005-07-17 04:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]