今日落左好大雨呀....同埋好鬼悶好熱~不過依家都係朝早...仲有成日悶tim呀=.=
今日琪都有同我講...表嫂係琴晚生左啦...生左個女....唔知會唔會同文文一樣咁q咁醒呢?
唉...依家搵緊野黎玩...太悶啦實在=.=不過依家打呢d仲悶....唔打啦~係咁啦...bibi~