↓﹏"Hogben\/|*°House
"[]Hogben "醒",,**Hogben "勁"||* ×Hogben "掂到無得頂"*﹏■
ooLingoo
暱稱: +.°o LinG +°。★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><"
=.=衰人
.......................
今日....
唔知講乜好~呢~?
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 65
今日人氣: 7
累積人氣: 3326
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 24 日  星期日   晴天


真係慘.... 分類: 未分類

唉...琴晚好鬼慘呀....無啦啦有隻"螳螂"=.=係間房入面....係天花板果度,咁我同我家姐就攞樽殺蟲水黎噴鬼佢啦.....無啦啦隻野又跌左落黎....嚇到我同我家姐係度大叫啦~!皆因果時係12點幾就黎1點....我老豆就走過黎係度鬧我地...仲將果隻咁既死"螳螂"掟鬼過黎...不過就無掟中我...係我家姐果件3擦身而過....差d飛落將床度....真係無陰公囉~隻咁既野有細菌架ma.....仲飛過黎.....真係頂佢呀.....佢以前咪又係度嘈鬼住晒...佢嘈就得....我地嘈就唔得~!激死我呀.....當然我家姐亦都嬲到.................

唉~唔講琴日啦...講番今日啦....我今朝訓到差唔到12點......跟住琪打比我話12點5 行....我都差d唔記得左,同佢"契爺"去飲茶.....連早餐都未食....就食午餐-.-仲帶埋文文去tim呀.....佢都好似唔係好認得我咁tim呀~真係慘!去到等左一陣,我地就上左去啦....點知見到楊瑋諾同佢d屋企人wo.....跟住就好快行走左啦,琪話仲見到佢係度舉中指tim=.=今日我地去飲茶,仲見到琪個契爺個孫女...wa~佢得9歲半...就高過我啦....好鬼慚愧呀~=.=可能外國d人係高d ga la~佢好似係多倫多定英國定加拿大ga...都唔記得啦~最搞笑既就係文文啦....狂係度食野.....又整到件3條褲好唔乾淨=.=

打機啦....唔講咁多lu~




訪客留言 (返回 ooLingoo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]