↓﹏"Hogben\/|*°House
"[]Hogben "醒",,**Hogben "勁"||* ×Hogben "掂到無得頂"*﹏■
ooLingoo
暱稱: +.°o LinG +°。★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><"
=.=衰人
.......................
今日....
唔知講乜好~呢~?
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 65
今日人氣: 3
累積人氣: 3311
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 4 日  星期日   晴天


@#!?&$ 分類: 未分類

今日好遲先起身....原本想早d ga~大把功課呀~!其實唔係好多ga...只係要作文囉~給Miss Chan的信<---都唔知

作咩好呀~講起作文呢.....又記起鄭梓茵話佢大把功課wo.....又話佢自己果班係最勁果班....Band 1果班啦.....亦都

姐係精英班~要作一篇六百幾字既文wo.....但係我家姐中五都未作到六百幾字啦~中文學校同英文學校真係有咁大分

別咩???雖然我都係聽琪講.....我無親耳聽到.....不過精英班咪精英班囉.....都唔駛好似係度曬命咁姐-.-都係用同一

本書.....有d老師仲係有教我地tim啦~不過都係算啦....唔好再討論呢個問題啦~依家仲要諗下作文寫咩好過啦=.=




訪客留言 (返回 ooLingoo 的日誌)


冷凍機器 於 2005-09-05 04:24 PM 發表:
中中好像中一已經要作4百字到嫁!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩~!呢樣野可能間間學校都唔同掛=.=
Posted at 2005-09-05 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]