今日好遲先起身....原本想早d ga~大把功課呀~!其實唔係好多ga...只係要作文囉~給Miss Chan的信<---都唔知
作咩好呀~講起作文呢.....又記起鄭梓茵話佢大把功課wo.....又話佢自己果班係最勁果班....Band 1果班啦.....亦都
姐係精英班~要作一篇六百幾字既文wo.....但係我家姐中五都未作到六百幾字啦~中文學校同英文學校真係有咁大分
別咩???雖然我都係聽琪講.....我無親耳聽到.....不過精英班咪精英班囉.....都唔駛好似係度曬命咁姐-.-都係用同一
本書.....有d老師仲係有教我地tim啦~不過都係算啦....唔好再討論呢個問題啦~依家仲要諗下作文寫咩好過啦=.=
|