今日好明顯係好多功課既....上地理堂係完全唔識既~淨係知道要做功課姐...仲要係好難ge!好無聊-.-''
今日班主任又問我地關於職務既問題=.=係度笑住咁同我講"你有無野做呀???"跟住我咪話無囉....咁佢就話"做電腦好
無呀??"拒絕佢又唔好意思wo...咁咪話是但囉...無啦啦話咁易咁就做左電腦科代表啦-.-但我想做攞報紙果個多d....
由10樓行落去最低果層定唔知2樓啦...再搭lift上黎~so easy~~= =其實做中史果個都唔錯ga...我咁多科最like既
就係中史啦....基本上係靠背既....我中意背書ga^^"今日好快咁就食左飯.....飛落去hall果度....去到已經條隊好長
啦~其實今日係F.1參加課外活動既報名日子.....本來好想報園藝...但好快就無位啦~報左紅十字會.....我第一個
既制服團體來ge~~~唔講啦...做功課....
|