↓﹏"Hogben\/|*°House
"[]Hogben "醒",,**Hogben "勁"||* ×Hogben "掂到無得頂"*﹏■
ooLingoo
暱稱: +.°o LinG +°。★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><"
=.=衰人
.......................
今日....
唔知講乜好~呢~?
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 65
今日人氣: 8
累積人氣: 3274
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 7 日  星期三   晴天


好多功課既一日 分類: 未分類

今日好明顯係好多功課既....上地理堂係完全唔識既~淨係知道要做功課姐...仲要係好難ge!好無聊-.-''

今日班主任又問我地關於職務既問題=.=係度笑住咁同我講"你有無野做呀???"跟住我咪話無囉....咁佢就話"做電腦好

無呀??"拒絕佢又唔好意思wo...咁咪話是但囉...無啦啦話咁易咁就做左電腦科代表啦-.-但我想做攞報紙果個多d....

由10樓行落去最低果層定唔知2樓啦...再搭lift上黎~so easy~~= =其實做中史果個都唔錯ga...我咁多科最like既

就係中史啦....基本上係靠背既....我中意背書ga^^"今日好快咁就食左飯.....飛落去hall果度....去到已經條隊好長

啦~其實今日係F.1參加課外活動既報名日子.....本來好想報園藝...但好快就無位啦~報左紅十字會.....我第一個

既制服團體來ge~~~唔講啦...做功課....




訪客留言 (返回 ooLingoo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]